صفحات

۱۳۸۹ مرداد ۲, شنبه

دنیای سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل

روز به روز که از عمر منه دویست تومنی میگذره بیشتر به این نتیجه میرسم که توی عجب مملکت گل ُ بلبلی داریم زندگی میکنیم ُ خودمون خبر نداریم . شاید توی هیچ کجای دنیا به اندازه ی ایران و هیچ انسانی هم به اندازه ی ما ایرانیا نتونه هر چیز بی ربطی ُ به یه چیز دیگه ربط بده . وقتی این مطلب سایت ارزشی رجا نیوز که سایت رسمی نهاد ریاست جمهوریه رو خوندم ، به نتیجه رسیدم که تنها دکتری که باید بره دکتر جناب دکتر (!) نیست ، ظاهرا از این دست دکتر هایی که نیاز مبرمی به دکتر رفتن دارن توی این مملکت گل ُ بلبل کم نداریم ، یکیشم جناب " دکتر اکبر جباری " استاد فلسفه ی و عرفان نظری که در مورد " بد حجابی ُ بی حجابی " و ارتباط اون با " دنیای سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل " صحبت کرده . این شما و این تحلیل بنده ی دویست تومنی از ارتباط بدحجابی ُ بی حجابی با دنیای سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل :
معماری جنسی :
از قدیم الایام تعداد افراد خوانوار های ایرانی نسبت به خونوار های ساکن در بلاد کفر از نظر جمعیتی بسیار بیشتر بوده و دلیل این بیشتر بودن هم به هیچ وجه سوراخ بودن کانـ.ـدوم های تولید داخل نبوده و نیس ! اصولا در اون زمان نه کسی اطلاعی از این نوع وسایل داشته و نه میدونسته کاربرد این وسایل چی هس که بخواد از اونها استفاده بکنه . تنها دلیل زاد ُ ولد زیاد ایرانیان در قدیم الایام به نوع معماری سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل خونه های اون دوران برمیگرده که از یک حوض در وسط حیاط و تعداد بسیار زیادی " مکان " در دور تا دوره حیاط تشکیل میشده . وجود مکان های متعدد و نوع ساختمان های سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل اون زمان باعث انحراف در جوانان ، و انجام اعمال شنیع از سوی اونها میشده که همین عامل ، دلیلی بر زادُُ ولد بیش از حد خانواده های ایرانی در اون زمانه . 
نمونه ای از معماری سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل ایرانی
شهر سازی جنسی :
نوع معماری در اروپا به تبعیت از معماری خانه های قدیمی ایران ، سـ.ـکـ.ـسـ.ـشوآل ِ ! در غرب شما ساختمان های بلند و مرتفعی رو میبینید که از دیدن اون ساختمان های دراز به یاد آلات دراز دیگری میفتید که این خود دلیل محکمی در سـ.ـکـ.ـسـ.ـشوآل بودن معماری غربیست . فی المثال برج های دو قلوی تجارت جهانی آمریکا رو در نظر بگیرید . این برج های سر به فلک کشیده و دراز بر اثر اصابت دو فروند هواپیمای مسافربری نابود شد . فقط یک لحظه به این نکته فکر کنید که این برج های سربه فلک کشیده در هنگام سقوط هواپیما ممکن بود به درون چه سوراخ هایی فرو بره !
در اینجا به بنای برج میلاد نگاه کنید . اوج هنر معماری سـ.ـکـ.ـسـ.ـشوآلیسم رو در اون میتوانید ببینید . این بنا به چه چیزی شباهت دارد ؟
برج میلاد نمونه ی یک بنای سـ.ـکـ.ـسـ.سشوال
ورزش جنسی :
امروزه هیچ نوع ورزشی رو پیدا نمیکنید که ماهیتی مفید برای سلامتی بدن انسان داشته باشه . ورزشها امروزه کاملا سمت ُ سویی سـ.ـکـ.ـسـ.ـشوآل پیدا کرده اند . اگر به دقت به تمامیه ورزشها و تکنیک هایی که در اونها وجود داره دقت کنیم پی میبریم که به طور غیر مستقیم هدف از انجام این ورزش ها ترویج روابط سـ.ـکـ.ـسـ.ـشوآل و کنش ُ ها واکنش های موجود در روایط سـ.ـکـ.ـسـ.ـشوآل ِ ! فی المثال جناب دکتر در مقاله ی خودشون فرموده اند که ورزش فوتبال یک ورزش سـ.ـکـ.ـسـ.ـشوآل ِ چون توپ رو وارد یک سوراخ که همون دروازه س میکنیم ! طی تحقیقاتی که بنده داشتم پی بردم که در ورزش فوتبال وقتی مهاجم توپ رو از بین دوپای بازیکنی رد میکنه ، و یا به اصلاح اون رو " لایی " میزنه قصدش از انجام این عمل فقط ُ فقط  ترویج عمل قبیح " لاپـ.ـایی " میباشد . از این دست ورزش های سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل میشه به بسکتبال ، هندبال ، گلف و سایر ورزش ها اشاره کرد که هدف در اونها ، وارد کردن این توپ کذایی در درون اون سوراخه سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل ِ  .  

سیاست جنسی :
به عقیده ی بنده سیاست کشور ما علاوه بر اینکه " تخ*میست " بسیار بسیار هم سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل است ! برفرض مثال بیشتر افرادی که در انتخابات شوراهای شهر و روستا برگزیده میشوند نه تنها افراد کاردانی نیستند بلکه این افراد را دختران و زنانی زیبا رویی تشکیل میدهند که رای دهندگان آنها افرادی جز مردان و پسرانی هوسران نیستند که تنها از روی علاقه ی جنسی و کنش ها و واکنش های سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل ِ خود مبادرت به رای دادن به این افراد کرده اند . بر فرض مثال پسرک هوسران ابتدا عکس زن کاندیدای مورد نظر را دیده و پس از اینکه در وجود او یکسری تحرکات سـ.ـکـ.ـسـ.ـشوآل  بوجود می آید مباردت به وارد کردن برگه ی رای به درون " سوراخ " صندوق رای کرده که همین وارد کردن برگه ی رای به درون صندوق رای (چقدر رای رای کردم !) نیز خود یک عمل سـ.ـکـ.ـسـ.ـشوآل به حساب می آید .
تعرفه ی رای در حال وارد شدن به سوراخ ! یک عمل سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل را مشاهده میکنید .
آلات صدا دار جنسی :
موسیقی یکی از روش های ترویج فرهنگ مبتذل و سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل ِ غرب به شمار میره . اکثر این آلات موسیقی ، ماهیتی سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل دارند . فی المثال همین وو ووزلای به کار رفته در مسابقات جام جهانی ! طریقه ی استفاده از وو ووزلا که شباهت بسیار زیادی به آلـ.ـت جـ.ـنسـ.ـی مردان دارد به این صورت که است که فرد سوراخ وو ووزلا را در درون دهان خود قرار داده و شروع به نواختن وو ووزلا مینماید . همین قرار دادن دهان بر روی سوراخ وو ووزلا و نواختن آن شباهت بسیار زیادی به بعضی اعمال انجام شده در روابط سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل و جنسی دارد .
در آخر به چند مورد از روابط سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآلی که بصورت روزانه در حال انجام دادن آنها هستیم و خود از انجام این اعمال شنیع آگاهی نداریم جلب میکنم :
۱ - بنزین زدن : زمانی که شما برای بنزین زدن به پمپ بنزین مراجعه مینمایید یک عمل سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل انجام میدهید . شما نازل پمپ را برداشته ، به دورن " سوراخ " باک ماشین فرور کرده و به از نازل پمپ بنزین به درون خودروی خود یک " مایع " را وارد مینمایید .
۲ - گوش دادن به موسیقی : در هنگام گوش دادن موسیقی شما CD را در درون ضبط قرار میدهید . در اینجا شما با وارد کردن CD به درون ضبط یک عمل سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل انجام داده اید .
۳ - باز و بسته کردن درب منزل : شما به هنگام خروج و یا وارد شدن به منزل خود یک عمل سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل انجام میدهید . وارد کردن کلید به عنوان یک جسم به دورن سوراخ قفل در یک عمل سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل میباشد .
۴ - بستینی خوردن : بله حتی با بستی خوردن نیز شما یک عمل سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل را انجام داده اید . لیسیدن بستنی اوج یک عمل سِـ.ـکـ.ـسِـ.ـشوآل میباشد .

+ از بابت استفاده از الفاظ رکیک عذر خواهی میکنم .
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 نظرات:

 
ساخت سال 1388 اتاق خواب یه پسر دویست تومنی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده