صفحات

۱۳۸۹ تیر ۱۷, پنجشنبه

پریچهر

همه ی ماها از یه چیزایی خوشمون میاد از یه چیزاییم خب طبیعتا بدمون میاد . سلیقه ی افراد با همدگیه متفاوته ، شما هیچوقت نمیتونید دو نفر رو پیدا کنید که کاملا با همدیگه سلیقه ی یکسانی داشته باشن . از همون دوران بچگی از ۶ تاییـا (اس تق لال) ، رئال مادرید ، تیم ملی فرانسه و تیم ملی آلمان متنفر بودم ! یعنی به اندازه ای از این تیمایی که اسم بردم متنفرم که از " بعضیا " متنفر نیستم . حالا این وسط میتونین " کریستین رونالدو " رو هم قرار بدید . امروز روزی بود که آلمان باخت ! آی دل ِ من خنک شد ، آی دل من خنک شد ! یعنی شما نمیتونید تصور کنید که این باخت آلمان چقدر روحیه من ُ عوض کرد . اینقدر از این مرتیکه های نازیه نژادپرست بدم میاد که حد ُ اندازه نداره ! یعنی دلم میخواست الان یه طرفدار آلمانی پیدا میشد میرفتم مینشستم جلوش " کِر کِر " به خودش ُ تیم ملی آلمان ُ اون هیتلر گور به گور شده میخندیدم تا کفرش دراد ُ پاشه یه کتک مفصل بزنتم ، اما حیف که یه همچین طرفداری تو این حوالی پیدا نشد . یعنی اگه م پیدا میشد قیافم بعد از  کتک خوردن دیدنی میشد (!) بیشتر دلم میخواست آلمان تو فینال میخورد به هلند تا بچه ها اونجا یه گوشمالیه حسابی به این آلمان میدادن اما آنچنان تفاوتیم نکرد ، مرتیکه های نازی به دست " برادران ماتادور " به هلاکت رسیدن . 
یه چند روزیه از این سیبیل " چَخ ماخیا " گذاشتم قیافم بسی دیدنی شده ، این سیبیل دسته دارا رو عرض میکنم . دلم میخواست عکسم ُ میذاشتم اینجا تا شمام از دیدن سیبیل بنده مستفیض شین اما حقیقتش از عواقب بعدیش ترسیدم ! ترسیدم همین فردا پس فردا کل بچه های وبلاگستان فارسی یکی یدونه از این عکسه رو بذارن بغل دست عکس احمدی نژاد یه مسایقه ی وبلاگیم راه بندازن بپرسن : به نظر شما کدام یک خوشگل تر است ؟ ۱ - محمود احمدی نژاد ۲ - دویست تومنی ؟  والا حقیقتش بیشتر از اینکه از خوده مسابقه بترسم بیشتر نگران نتیجه ی مسابقه م ! میترسیم یوقت احیانا ... ! نه نه ، حتی فکر کردن بهشم ترسناکه !
در وصف زیبایی این سیبیل همین ُ عرض کنم که حاج خانوم به محض دیدن بنده فرمودن " عروس خیلی خوشگل بود ، یه گوزم کـَند ! " شما فرض کنین طوری این سیبیل بنده تو فامیل ُ در ُ همسایه صدا کرده که پسر عموی گرام به محض اینکه شنید بنده سیبیل گذاشتم رفته بلیط خریده که بلافاصله بعد از دادن کنکورش از شیراز هـِلک ُ هـِلک پاشه بیاد اهواز من ُ با این قیافه م ببینه ُ بهم بخنده ، تازه سفارش کرده تا نیومده دست به ترکیب سیبیلم نزنم ! مرتیکه ی نامرد ...
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 نظرات:

 
ساخت سال 1388 اتاق خواب یه پسر دویست تومنی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده