صفحات

۱۳۸۹ دی ۲۵, شنبه

نامه ای با عطر خوش مشروطی !

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیز و ارجمند جناب آقای امامی
استاد ( با حالت کسی که از کرده و نکرده خود شرمسار است بخوانید ) بنده به دلیل مشکلات شخصی و معیشتی قادر به تمرکز و مطالعه ی درس نبودم. لطفا " این بنده ی حقیر سراپا تقصیر را " مورد لطف  و مهربانی خود قرار داده تا همانند گذشته خاطره ای خوش از شما در ذهن بنده باقی بماند.

فرازی از نامه ی بنده در پاسخنامه ی ریاضی برای جلوگیری از مشروطی
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

21 نظرات:

ســـــــــــــایه گفت...

خب اونم میگه اگه خاطره ی خوش از من تو ذهنت بمونه چه منفعتی به من میرسه؟؟؟ در نتیجه میگه نه :دی البته ایشالا خر شه.

سوگل گفت...

من جای تو بودم یه کم پیازداغشو زیادتر می کردم! با این نامه که تو نوشتی اگه من جای استادتون بودم یه پس گردنیه حسابی بهت می زدم تا خاطر خوش از ذهنت بپره!!! :دی

دیروز دختر بابا....امروز خانم خونه گفت...

سلام همه پستهات و خوندم.لطفا لینک کن.مرسی

هدی گفت...

اون دوستت که قرار بود بخونه چی شد ؟؟؟!!!
از اون خیری بهت نرسید که مجبور به همچین کاری شدی ؟؟؟ :دی

م/ق/ف گفت...

حاجی...؟

باران گفت...

واقعاً ؟ ! مثل نامه هاي اداري ميموه كمي احساسي تر و عاطفي تر مي نوشتي اشكش رو درآري

MISS گفت...

انجا چرا این شکلی شده
منم که دیگه تو لیست پیوندات حذف کردی
کارت درسته داداش
مطمئنم حتی یه بارم یادم نیوفتادی
حتی الانم منو نمیشناسی
توت فرنگی سرگردون...
سحر...
شهرام...
عشق ...
دعوا...
یادت نیست چیزی؟
پاستیل خانمم دیگه یادم نیست
همینجوری سوسک یتیم و خیلی دوستای دیگم

MISS گفت...

انجا چرا این شکلی شده
منم که دیگه تو لیست پیوندات حذف کردی
کارت درسته داداش
مطمئنم حتی یه بارم یادم نیوفتادی
حتی الانم منو نمیشناسی
توت فرنگی سرگردون...
سحر...
شهرام...
عشق ...
دعوا...
یادت نیست چیزی؟
پاستیل خانمم دیگه یادم نیست
همینجوری سوسک یتیم و خیلی دوستای دیگم

دوشیزه نانا گفت...

حال که بربری 300 تومان است پیدا کردن یک پسر دویست تومانی خیلی حال می دهد...آفرین...

پرچونه گفت...

اتفاقا کار درست و خداپسندانه ست
تملق زیاد که کاری از پیش نمی برد
خواسته ها باید سر سنگین باشد...!


راستی قالب نو مبارک !
آخرین باری که به این وب آمدم پستی راجع به سک*س شوال نوشته بودی !!!
خیلی وخت است هاااااااا !

بهمن خان گفت...

درون پاسخنامه جای پاسخ ، نامه مینویسی؟!
نامه ای که فرازش این باشد نشیبش چگونه بوده است!
به هر حال ان شاالله استاد مورد لطف و مهربانی خودش قرارت بدهد.

ناشناس گفت...

منت استاد جماعت کشیدن ماند بسان اونجای خر مالیدن... درک نمیکنه هیچ، میرینه به جمالت، یه جفتک هم امضاش
حواله کن به پشمای اونجای گوریل
بی خیال

ميرزا رايتر گفت...

اين لفظ قلم فقط از خودت برميومد مهندس، سعي كن يه كلاس آموزشي داشته باشي، دانشجويان شديداً محتاج همچين شيوايي و رسايي بياني هستن.
اميدوارم كه نتيجه داده باشه.

mari گفت...

سلام نوشته هات قشنگه.من ازوقتی که تووب قبلیت مینوشتی میومدم میخوندم اما هیچوقت قسمت نشدکامنت بزارم الآنم داره کارتم تموم میشه خداکنه کامنتم ثبت بشه!!!

هدی گفت...

نامه تم که معثر واقعا شد !!! :دی

سوتر وومن گفت...

♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥  ★
*      *   بدوبیا★     ★  ♡  *
   ★           ☆اپم 
  ♡      ★  *  ★   *  تولدمه اااااا  ☆
★  *  ★اپم   * منتظرتم بدو بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااا  ☆  ★

ناشناس گفت...

من جای استادت بودم می گفتم پسره ی پر رو خود شیفته به تخمم که خاطره ی خوش نمونه مینداختمت اساسی
باید می نوشتی بار چهارممه این درس و ورداشتم نمی دونم زن دارم شاغلم بدبختم بی پولم و این چیزا

ترازووور گفت...

فکر نکنم پاست کنه اساتید تملق رو بیشتر می پسندند شما بیشتر سعی کردی حس ترحمشون رو جلب کتی این اشتباه باید حس توهمشون رو جلب کنی! یعنی اینقدر تعریف کنی که فکر کنه یه کسی هست و بهت نمره بده!

لی لی گفت...

الان واسه چی فیلتری؟؟؟؟ عن بودن فیلترت کردن؟؟؟

ميرزا رايتر گفت...

سال نو مبارك مهندس، كجايي پس؟
"مرد جوان سابق!"

گوسفند متفكر گفت...

كجايي پسر؟

 
ساخت سال 1388 اتاق خواب یه پسر دویست تومنی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده