صفحات

۱۳۸۹ تیر ۱۵, سه‌شنبه

پشت پرده ی تهاجم ِ فرهنگی استکبار جهانی توسط ساسی مانکن و مبین

در پی تهاجم فرهنگی گسترده ی غرب و لزوم روشنگری قشر جوان بر آن شدیم تا هرچند اندک و به سهم خود در مقابل این حجم گستره از حملات ایستادگی کنیم . کشورهای غربی به رهبری شیطان بزرگ آمریکا ، پس از ناکامی در جنگ سخت ، روی به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی از طریق ترویج ترانه های مبتذل آورده که در اینجا به موشکافی یکی از این ترانه ها می پردازیم . این شما و این ترانه ی مبتذل " یه کاری کن نعوذن بالله رقصمون بیاد " :
تصاویری از متهمان
وقتی نشستم تو فیات ُ
جلو پات ُ بوق میزنم زیاد
گفتی که رقص بمون میاد ؟
یه کاری کن رقصمون بیاد .
در بیت اول این شعر مبتذل ، مزدوران در پی ترویج عمل ننگین سوار کردن دختر با استفاده از روش بوق زدن میباشند . خواننده در مصرع اول شعر اعتراف به استفاده ی مداوم از بوق خودروی خود برای جلب توجه این دختر کرده ، که اصرار فراوان از سوی مزدور و انکار فراوان از سوی دختر نشانه ای بر پاکدامنی و نجابت دختران ایران زمین می باشد . خودروی " فیات  ِ" این مزدور نشان دهنده ی این است که دختران ایرانی به کمتر از آزارا ، سوناتا ، ماکسیما و ... رضایت نمیدهند . نکته ی اخلاقی مهمی که اینجا باید بدان اشاره کرد این است که افرادی همانند بنده ، که از دار دنیا یه هاچ بک قراضه دارن ، باید بشینن تو خونه سماغشون ُ بمکن ، الکیم آلودگی صوتی ایجاد نکنن . در ادامه ی این شعر صدای ضعیفه ای می آید که میگوید عمل قبیح رقصیدن را انجام بده .
من که از " مینی بی نیاد "
 کنار توام تا " قیری ویریات "
میدونم که به تو بـیـکـیـنی میاد .
یه کاری کن رقصمون بیاد .
مزدور بیگانه که به خوبی به اصل " پافشاری " آگاه است در مقابل پاکدامنی این دختر ناامید نشده و اصرار فراوانی بر سوار کردن این دختر دارد . در اینجا مزدور از دو کلمه ی  " مینی بی نیاد " و " قیری ویریات " استفاده کرده که دلیل محکمی بر نداشتن حالت طبیعی این مزدور در حین انجام ماموریت خود میباشد . علت این امر مصرف بیش از حد مشروبات الکلی و یا نگاه کردن بیش از حد به اندامهای تحتانی و میانی دخترک میباشد که علی رغم نداشتن حالت طبیعی ، این مزدور توانسه بر اثر هوش سرشار خود اندام دخترک را از زیر مانتو تجسم کرده و به این نتیجه برسد که " بـیـکینـی " به دخترک می آید .
 تو که از بچه گیات
خیلی موازی خط کشیات
گفتی که رقص بتون میاد
یه کاری کن رقصمون بیاد .
در پی تحقیقات مفصل و عملیات های اطلاعاتی صورت گرفته ، مزدوران پی به این نکته برده اند که در پی فرهنگ سازی صحیح صدا و سیما در امر راهنمایی و رانندگی دخترک از همان دوران طفولیت به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام فراوانی گذاشته و برای رد شدن از عرض خیابان مثل " شُتر " سرش ُ پایین نمیندازه و از این وره خیابون بره اونوره خیابون ! مث ِ بچه ی آدم اول سمت ِ چپ ُ نیگا میکنه اگه ماشینی نبود بعد به سمت راستشُ نگاه میکنه و در صورت نبودن هیچ وسیله ی نقلیه ای از محل های تعیین شده و خط کشی رد میشه .
 قر بدید ، قر بدید دارم میکنم من تماشاتون
پس کجاس هواساتون ؟
موهاتون بلنده چرا اینقده کوچیکه دماغاتون ؟
من که رپ میخونم زیاد ، تکون میدید خوشم میاد
بگو فرنوشم بیاد اصا ضربدر دوشم بیاد
یه کاری کن رقصمون بیاد .
چندی پیش شعر مبتذلی از خواننده ی لس آنجلس نشین افشین با نام " به ماچ داد ُ دمش گرم " پخش شد که در قسمتی از کلیپ تصویری این ترانه ، اندام تحتانی دخترکی را از نمای پشت در حال راه رفتن نشان میدهد که در آن حالت افشین با نگاهی هیز و سرشار از امیال شیطانی ، در حالیکه باسن این دختر در حال بالا و پایین رفتن بود از لفظ " آها آها ، آها آها " استفاده میکند . از فردای آن روز تمامی پسرکان چشم هیز برای دخترکانی که در حال راه رفتن بودند از این لفظ استفاده کردند . در این ترانه خواننده سعی داشته که لفظ " آها آها ، آها آها " را با استفاده از " قر بدید ، قر بدید دارم میکنم من تماشاتون " به روز کرده و سعی در آپدیت نمودن متلک های خیابانی کرده است . در قسمتی از این ترانه از دخترکی به نام فرنوش نام برده شده که به ظاهر همکلاسیه دخترک مورد نظر میباشد که مورد توجه همکار این مزدور قرار گرفته و او هم قصد اغفال فرنوش را دارد . 
لباساشون که پلنگی نیس
پس چیه ؟ یوزپلنگیه ؟
این لب ِ یا توت فرنگیه ؟
نظرت راجب  اینکه من لس آنجلس نرم چیه ؟
 مزدور بیگانه دست به ترفند جدیدی زده و از شیوه ی " مخ زنی " برای اغفال دخترک استفاده میکند . در ابتدا جنس لباس دخترک را به پلنگ و یوز پلنگ نسبت داده و سعی در مارک دار جلوه دادن پوشش دخترک مینماید و سپس برای خر کردن دخترک لب های او را به توت فرنگی ُ آلبالو نسبت میدهد . هرچی لب قرمز تر ، طبیعتا دختر تو دل برو تر !
یه کاری کن رقصمون بیاد .
وقتی که برقشون میاد ، نور به مو لختشون میاد
فکر کنم همین روزا کتابای رقصشون بیاد
یه کاری کن رقصمون بیاد .
از آنجایی که این ترانه برای پخش در شبکه های ماهواره ای تهیه شده ، خواننده با تاکید بر پیدا بودن موهای دخترک از زیر روسری ، سعی در بد و نامناسب نشان دادن حجاب دخترکان ایرانی دارد . تاکید بر نشره کتاب رقص این دخترک سندی دیگر بر اثبات این مدعا و تشویش اذهان عمومی میباشد .
ویلاهای توی ویرجینیا می ارزه به دامن چین چینیا
گفتی که رقص بتون میاد ؟
یه کاری کن رقصمون بیاد .
طی چند سال گذشته و در پی تلاش های گسترده ی دولت خدمتگذار ، شاهد سیر صعودی نمودار گردشگرانی که از مناطق توریستی کشورمان دیدن میکنند هستیم . از این بیت اینگونه استنباط میشود که خواننده با نام بردن از ویلاهای توی ویرجینیا سعی در جذب توریست های شمال کشورمان به نفع کشورهای غربی و اللخصوص آمریکا داشته که با هوشیاری مسئولین در این امر ناکام ماندند . شایان ذکر است نمودار توریست هایی که از کشورمان بازدید میکنند روز به روز در حال صعود ، و آنهم صعوده از نوع کاهشی ِ به سوی پایین میباشد . در اینجا نکته ی مهم صعود میباشد ، حالا میخواهد صعود رو به بالا باشه یا رو به پایین .
از رشت تا Netherland ُ دوتا دستکش ُ دستبند ُ
یه مچ بند ُ بلیط بنگلادش ُ زلاندنو با صدای اسفند ُ بدم قبوله ؟
آره آره آره قبوله
در این قسمت مزدور از آخرین اهرم های فشار خود استفاده کرده و با ارائه ی پیشنهاد های گزافی از جمله دوتا دستکش ظرفشویی ، بلیط رفت ُ برگشت برای انجام سولاریوم پوست در سواحل زلاندنو ، دود کردن اسپند برای جلوگیری از زخم چشم هم عروس و ... سعی در اغفال ایرانیان متعهد می نماید که جواب همه ی ایرانیان به این پیشنهاد های وطن فروشانه با قاطعیت " نه " میباشد اما متاسفانه شبکه های بیگانه به مانند همیشه سعی در سیاه نمایی شرایط داشته و به دروغ از قبول این پیشنهادات خبر میدهد . در اینجا به نوبه ی خودم پیشاپیش قهرمانی مقتدرانه ی تیم  Netherland رو به جامعه ی فوتبال ، اللخصوص طرفداران آلمان ِ نازی و اسپانیایی های گاو باز تبریک میگم .
خانوم شلوار بربریم ُ بیار  ، قریم ُ بیار
تـِـرکای قری مـِریم ُ میخوای ، تو
دوست داری بره Top 10 آها
همون طور که میبینید در این بیت خواننده در حال امر و نهی کردن به همسر خود میباشد که شلوارش ُ واسش بیاره یا هی دم به دقیقه واسش قر بده . این نوع از مردان به هیچ وجه پایبند به اصول اخلاقی نبوده و مطمئنا شلوارشون ۲تاس که نمیدونن شلوارشون ُ کجا گذاشتن . یه پیشنهاد برادرانه به خواهران عزیزخودم دارم اونم اینه که از این دسته از مردان کاملا دوری کنند .
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 نظرات:

 
ساخت سال 1388 اتاق خواب یه پسر دویست تومنی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده