صفحات

۱۳۸۹ تیر ۲۷, یکشنبه

در خدمت شما هستیم با مشروح اخبار ۲7 / ۴ / ۱۴۱۹ ( 30 سال بعد )

در پی اعلام نتایج شانزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پس از اعلام پیروزی علیرضا احمدی نژاد فرزند احمدی نژاد پدر ، طرفداران یکی از کاندیداهای معترض با تجمع در میدان آزادی خواستار ابطال انتخابات و بازشماری مجدد آرا شدند . مـیر مـحـسـن مـوسـوی فرزند مـیـر حسـین مـوسـوی با اعلام تقلب در انتخابات ، خواستار حضور طرفداران خود با نماد های بنفش که رنگ جنبش بنفشه میباشد در میادین اصلی شهرها شد . علیرضا احمدی نژاد که با حضور در میدان ولی عصر در بین طرفداران خود حاضر شده بود ، با اندک خواندن مخالفان خود ، آنها را " چیپس ُ پفک " خواند و اعلام کرد که به همین زودی ها نام مفسدان اقتصادی که در بین آنها اسامی آقازاده ها نیز به چشم می آید را اعلام خواهد کرد .
سردار سرلشکر امیر سپهبد حسین رادان با اعلام تاسیس فاز دوازدهم بازداشتگاه کهریزک خبر از سرویس دهی مطلوب دستگاه انتظامی به بازداشت شدگان حوادث اخیر داد . سردار سرلشکر امیر سپهبد حسین رادان افزود ، افرادی که در این آشوب های خیابانی دستگیر شوند با انتقال به بازداشتگاه کهریزک مورد لطف و رحمت مسئولین این بازداشتگاه قرار خواهند گرفت و با آنها با عطوفت و مهربانی برخورد خواد شد ، تا آنها به راه راست هدایت شوند . این سردار افزود در صورتی که آنها از کرده ی خود پشیمان نشده و به راه راست هدایت نشوند ، راه راست را به سوی آنها کج خواهیم نمود .
رسانه ی ملی در اقدامی شگرف و در راستای مقابله با شبکه های ماهواره ای از تولید برنامه های متنوع کودک و نوجوان خبر داد . مجتبی ضرغامی با اعلام تولید سری شانزدهم عمو پورنگ و خاله شادونه خبر از توقف پخش مجموعه ی فوتبالیست ها داد . ضرغامی با اشاره به توقف پخش مجموعه ی " فاصله ها " از پخش مجموعه ی جدید " نزدیکی ها " در شب های آینده خبر داد .
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به هجمه ی گسترده ی تهاجم فرهنگی غرب خواستار مقابله ی هرچه گسترده تر با این تهاجمات شد . وزیر فرهنگ گفت : پس از اجرای طرح موفقیت آمیز مدل موی ایرانی - اسلامی ، با اعلام طراحی مدل ایرانی - اسلامی " دماغ " ، بر لزوم حفظ ارزش های اسلامی تاکید کرد . این مدل ها که در طرح ها و اندازه های متفاوتی ارائه شده است الهام گرفته شده از دماغ شخصیت های بزرگی همچون محمد احمدزاده ، پینوکیو ، ووووزلا و غلامرضا عنایتی میباشد که نمونه ایی جدید از ابتکارات دولت شانزدهم میباشد .
وزیر دفاع با شرکت در رزمایش ولایت بیست و پنجم از سلاح جدید سپاه پاسدارن پرده برداری کرد .  این سلاح که با نام " بُشکه " در چارت سازمانی سپاه قرار خواهد گرفت در راستای رقابت با موشک کروز آمریکا ساخته شده است . شایان ذکر است که " بُشکه " نمونه ی تقویت شده ی همان " شیشه نوشابه " میباشد .
مستر افشین نویسنده وبلاگ یاداشت های یک مستر افشین که که بارها و بارها از این وبلاگ به اون وبلاگ و از این هاست به اون هاست نقل مکان کرده بود پس از بازگشت چندین باره به سرویس بلاگفا خبر از آخرین نقل مکان خود داد . طبق محاسابات سر انگشتی بنده ، در طی ۳۰ سال اخیر این ششصد و شصتمین بار است که مستر افشین از  عنوان " اینجا آخرین وبلاگ من است " استفاده مینماید .
رییس فدراسیون فوتبال ایران پس از ناکامی تیم ملی در صعود به جام جهانی از کاندید شدن ایران برای برگزاری جام جهانی ۲۰۴۰ خبر داد و اعلام کرد برای بدست آوردن این افتخار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد . همایون کفاشیان در بیان برنامه های آینده ی خود از برگزاری مسابقات بزرگداشت علیرضا احمدی نژاد در راستای تقویت تیم ملی خبر داد . شایان ذکر است علیرضا احمدی نژاد در آخرین حضور خود در ورزشگاه آزادی که همزمان با باخت تیم ملی همراه بود یاد ُ خاطره ی حضور پدر خود در ورزشگاه ها را زنده کرد .
+ دلیل غیبت این چند روزم نه به خاطر گرما بود نه به خاطر تغییر جنسیت ! شایعاتی هم که مبنی بر ربایش بنده توسط عوامل سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی یا حتی پناهنده شدن بنده به بلاد کفر به گوش میرسه کذب محض  ِ آقاجان ، تکذیبش میکنم . فقط ُ فقط به دلیل " زایمانی " که زیر اسباب و اثاثیه منزل استکبار جهانی ( خواهر جانمان ) داشتم نبودم .
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 نظرات:

 
ساخت سال 1388 اتاق خواب یه پسر دویست تومنی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده