صفحات

۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

رایحه ی دل انگیز زیر بغل من

یه سری حرکات حس که شاید واسه دیگران چندش آور باشه اما واسه خودمون بسیار لذت بخشه. یکی از این حرکات بو کردن زیر بغله. زیر بغل بوی بسیار فوق العاده ای داره مخصوصا وقتی که یخورده نمناکم باشه. هرچی ازسکنات و وجنات زیر بغلم بگم کم گفتم. همیشه از بو کردنش لذت میبردم. البته هم زیر بغلم هم اقصی نقاط دیگه ایی که به دلیل رفت و امد زن و بچه از گفتنش معذوریم که کجاهاس. شاید واسه شما چندش باشه اما واسه من دل انگیره ! حس زندگی بهم میده. فی المثال الان که بوش کردم یجورایی حس زمانی که فهمیدم بنرین از 100 تومن شده 700 تومن بهم دست داد. یجورایی بوش شبیه بو پیاز بود ! مست شدم ! میخوام اسانسش ُ بدم بازار ازش عطر درست کنن . بوش خیلی فوق العادس . به به
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

13 نظرات:

ســـــــــــــایه گفت...

این از اون پستاست که دلم میخواد یه چیزه توپولی بگم ولی جلو خودمو میگیرم :-w

Miss.Crazy گفت...

دقت کردی تو رو باید گذاشت توی موزه ؟

Miss.Crazy گفت...

دقت کردی تو رو باید گذاشت توی موزه ؟

LOop LOopOO گفت...

اه اه اه خیلی چندشـــــــــــــــــی
حالم بهم خورد

چه شرح و وصفیم میده !!!

LOop LOopOO گفت...

تو پست "دَدیم و دَدیش !" نوشتی یک و نیم ملیون
تو این پست پایینیه نوشتی دو و نیم میلیون تومن !!!
:D

ص.ک گفت...

راسو

باران گفت...

رضا جان حالت خوبه واقعا؟!!!!!!!
نديده بوديم يه پست راجع به بوي زير بغل !!!!!!!!
تو هم مثل من ديگه نمي نويسي !!
ج.اب كامنت ها رو هم مثل قبل نمي دي !!
از خوشي و سرگرمي زياده يا دل و دماغ و سوژه نداري ؟

یه زن گفت...

به به
بَ بَ به به !!!
حالی بردیم

یه زن گفت...

به به
بَ بَ به به !!!
حالی بردیم

بهمن خان گفت...

من اینجا از بس هوا سرده کارد بزنی خونم در نمیاد تو اونجا عرق هم می کنی؟!

windygirl گفت...

اوق اوق

ناشناس گفت...

kheire saret
ah ah ah
..............
oooooooooooooooooooooogh
shame on u!:D:D:D:D:D:D:D:

atefeh گفت...

اه اه حالم به هم خورد دیگه امروز نمیتونم ناهاربخورم

 
ساخت سال 1388 اتاق خواب یه پسر دویست تومنی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده