صفحات

۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

آیا عمه ی عزیزتان را دوست دارید؟ پس خواهشا دوبله پارک نکنید !

از کلاس که اومدم بیرون دیدم یه لگن دوبله با ماشین عزیزم پارک کرده . هرچی ایستادم طرف نیومد. دره هر مغازه اییم که دنبال صاب ماشین میگشتم پیداش نمیکردم. تو یه مغازه رفتم به فروشندهه گفتم آقا این سمند ، همون لگنه مال شماس؟ طرف گفت ما از این ماشین ارزونا سوار نمیشم جانم. اومدم بیرون بچه ها گفتن خب بگرد صاحاب این ماشین عقبی ُ پیدا کن اون در بیاد توام میتونی در بیای.مام دیدم بد نمیگن، خدارو چه دیدی شاید این ماشین عقبیه مال یه دختر خوشگل سانتی مانتال باشه این سمندم غیر مستقیم شده وسیله ی رسوندن ما دوتا به هم خودمون خبر نداریم . با خیال پیدا کردن اون دختر خوشگله دوباره رفتم تو همون مغازه به طرف گفتم: آقا این پژو ام مال شما نیس؟ طرف یه نگاه آنچنانی بهم انداخت گفت: مگه نگفتم که ما از این ماشین اروزنا سوار نمیشیم! خلاصه گشتم تا صاحاب این ماشینی که پشت سرم بود پیداش کردم. طرف دختر که نبود هیچی محض رضای خدا پیرزنم حتی نبود. مال یه مردک کچل تر از خودم بود. طرف اومد ماشینش ُ جابه جا کرد تا تونستم با هزار بدبختی از پارک دربیام. شاید باورتون نشه اما موقع رفتن یه کاغذ در آوردم و اولین جمله ای که به ذهنم رسید تو کاغذ نوشتم گذاشتم زیر برف پاک کن اون لگنه. واسش نوشتم : اون گواهینامه ت ُ قاب بگیر بذار تو آلبوم عکس عمه ت عزیزم !
خودمم نمیدونم اینی که واسه طرف نوشتم یعنی چی ، اصا فحش هس نیس اما این میدونم از اونجایی که هر آنچه از دل برآید خوش آید خیلی تو اون لحظه این جمله به دلم نشست مخصوصا اون قسمت عمه ش . در آخر یه توصیه دوستانه به دوستان عزیز خودم دارم . دوست عزیز ، برادر من ، غلط میکنی که دوبله پارک میکنی ، اما لااقل وقتی دوبله پارک میکینی اون شماره موبایل صاب مردت ُ بذار رو شیشه که اگه یکی کارت داشت خبر مرگت بهت زنگ بزنه بیای این لگنت ُ از بغل ماشین ملت برداری .
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

17 نظرات:

ســـــــــــایه گفت...

ریکلس ریکلس ریلکس تر :دی
ولی خیلی مودبانه براش جمله نوشتی ، بایستی یه چیز خیلی وخیمی مینوشتی ، ولی از اونجایی که "هر چی از دل برآید خوش آید" اولویت داره پس قابل قبوله جمله ت .

زبل خان گفت...

من که دوبله پارک میکنن میوخام یدونه از این ماشین شاسی بلندا با این میله های جلوش ،چی میکن؟؟ اینا بگیرم وبزنم پشتشون لهشون کنم...

ناشناس گفت...

حاجی ماشین خودت چیه که شمند رو لگن می‌بینی؟ کمری؟ بی‌ام‌و؟ هوووم؟ :دی

بابالنگدراز پنج‌فوتی گفت...

اون بالایی من بودما :|

سوتر وومن گفت...

سلام
وسط هفته گذشته دقيقا شب تموم شدن فيلم شب نشين ها
يه مسيج از يه دوست گرفتم با اين مضمون

پيام خاله قزي به احمدي نجات:
تو جيب ما را نزن يارانه دادنت پيش كش
نمي دونم شنيديش يا نه
اما من كه تا خودندم ياد تو افتادم
الانم بعد يه هفته دوري از نت اين اولين كاري بود كه انجام دادم
بي معرفت

سوتر وومن گفت...

ايشالااا
خدا به من بچه بده كل دنياي مجازي رو شيريني ميدم
D:

ص.ک گفت...

تمام صحنه ها رو و عصبانیتت رو و همینطور اون ضد حال اساسی رو تجسم کردن و چقدر خندیدم
بابایی این ماشینش پرایده

دست نوشته های پسرک گفت...

خـــــاک برسرت !!!
کسی که اینوری پارک میکنه کار یه دختر
سانتا مانتالی بوده که بلدنبوده سر و ته کنه

باران گفت...

آخي نازي.. رضاجان تو هم كه شانس نداري !

ناشناس گفت...

helllllooooooooooo
belakhareeeee man in webe toro peida kardam bad az sad salllll
:D
fek nakonam valii to mano yadet biaddddd

ناشناس گفت...

helllllooooooooooo
belakhareeeee man in webe toro peida kardam bad az sad salllll
:D
fek nakonam valii to mano yadet biaddddd

هدی گفت...

نظر خاصی ندارم فقط اومدم سلام کنم و برم :دی

ناشناس گفت...

دوبله كه خوبه ...ميان دم پاركينگ خونه آدم پارك مي كنن يه قفل فرمون خوشكلم ميزنن ميرن .......شيطونه ميگه با همون قفل فرمون كل شيشه اي ماشين طرفو بيارم پايين !!!

دردونه گفت...

هووووووووم.....
جالب انگيزناك بووووود!
فقط يه سوال برام پيش اود :
تا اونجاييكه من ميدونم عكسو يا قاب ميگيرن يا ميذارن تو آلبوم؟...
حالا چجوري طرف هم قاب بگيره هم بذاره تو آلبوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

vahit گفت...

با همين دوبله پاك كردن نزديك بود بختت باز بشه بعد ميگي پارك نكنيد دوبله را!!!
نه آقا جان پارك كنيد ما هنوز بختمون باز نشده

سوگلی گفت...

دفه دیگه اینجوری شد شیشه یارو رو از طرف من بیار پایین زیرشم بنویس سوگل میگه خیلی نابغه ای!!!!


واسه آپه چند تا پایینی که گفتی خواهرم حجابت و برادرم نگاهت...
تو دانشگاه تهران یه بنر زده بودن با این محتوا:
" چادر مرا به اون که دوستش دارم و دوستم دارد نزدیک می کند"
"یا نوشته بودن "یادمان باشد به هر کسی نباید لبخند بزنیم"
فقط فرهنگ سازی رو حال کن!!!

م/ق/ف گفت...

سلام حاجی...
خدایی با نوشتنت خیلی حال می نماییم.
درآن چندی که نبودی عنق گشتیده بودیم
ضمناماهم کار می کنیم هم همکار میکنیم
حالا دفتر جدیدرو ندیدی...!

 
ساخت سال 1388 اتاق خواب یه پسر دویست تومنی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده