صفحات

۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

می دهیم پدر پدرسوخته ی رئال را دربیاورند

یکی از منفور ترین علایق من ( چی نوشتم ! ) رئال مادرید و اون کریستین رونالدوی پدر سوخته س ! یعنی حتی تو بازیای کامپیوتری هم این دوتارو انتخاب نمیکنم . اینقدر از این رئال ُ اون مرتیکه ی ناخالص مورینیو بدم میاد که حد نداره . از همون بچه گی از رئال بدم میومد . لامصب قد خریم شانس داره ! اینقدر که این رئال شانس داره اس تق لال شانس نداره. ایشالا که امروز محمود هوس نکنه بره نیوکمپ تا بروبچ کاتالان یه حال اساسی به آقای خاص ُ اون کریستین رونالدوی مغرور بدن!
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

5 نظرات:

پريا گفت...

تبريك مي گم
با 5 تا گل مورينيو به خاك و اون رونالدوي مغرور وحشي به لجن سپرده شدن
حركت وحشانه ي رونالدو روي پپ گوارديولاي عزيزم لايق اخراج بود...كه البته معلوم بود كجاشون سوخته...!!!!

خاطرات سوتر وومن گفت...

من كه چيزي از اين پستت سر در نياوردم
اما خيلي بي معرفتي چرا نمايي پيش ما
چرا لينكم نمي كني تو گوگل ريدرت نامرد من تو رو لينكت كردم
[ايكون گريههههههههههه]
[آيكون كشيدن موهاي پسر 200 تومني]
[ايكون دلم يخ كرد موهاتو كشيدم]

ص.ک گفت...

وقتی دوزاری عصبانی میشود
نگو استقلال بگو اس اس که میشه همون اسهال

ص.ک گفت...

وقتی دوزاری عصبانی میشود
نگو استقلال بگو اس اس که میشه همون اسهال

ســــــــــــــایه گفت...

ولی من از بازیه رونالدو خوشم میاد ، وقتی بازی میکنه حال میکنم . حیف که پرتغال تو جام جهانی نبرد :دی حییییییییییف :دی

 
ساخت سال 1388 اتاق خواب یه پسر دویست تومنی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده